min allra käraste syster

biljetter på gång.. men jag är definitivt hemma julafton och från den 18:e innan italien , ilze i bangkok "min allra kärast syster" om astrid lindgren hade haft rätt som hon säkert hade om du kröp ner i hålet bakom rodedendron busken kom du till en annan värld och jag gallopperade på en vit häst med guldman och ilze galloperade på en svart häst med silver man eller var det kanske tvärt om .. iallafall ilze är den som var på hästen men skorpan ochjonathan på grim och fjalar var inte där

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=J0Pxm7kPOeE - Kolla detta! Långt men du känner väl igen några där - du förstår iallafall vad dom säger ... dom pratar o pratar!

2013-11-15 @ 00:22:24
Postat av: Anonym

men vad är det för saga du skriver om?

2013-11-15 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0