Njuter av tillfällig "kyla"

idag har jag jobbat i coffe shoppen... Usch o fy jag trivs nästan bättre i en vitlöksfabrik, för där kan man åtminstone dagdrömma för att få tiden att gå... Men nu är jag trött men måste måla! Kl är 8 på kvällen och jag sitter på altanen och avnjuter tillfällig mulet vackert väder och behaglig temperatur...  Hihihi min nya iPad är mycket praktisk!  Ja men varför går det inte ladda upp bilder på normalt vis me himla iPad stööööört! och kokaburrorna skrattar o skrattar
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"kylan" är nog välkommen - men akta dig för ormarna!

2013-01-13 @ 15:44:41
Postat av: Anonym

vilka ormar..

2013-01-14 @ 06:10:05
Postat av: Anonym

det står om ormar i svenska tidningar som kommer in i husen. någon trampade på en orm som låg i skon som han skulle ta på sig - i brisbane var detta.. -

2013-01-14 @ 11:37:54
Postat av: nisse n

Tycks flera klaga på. Kanske denna länken ger bra tipps om bilder på ipad till bloggen..........
http://www.mobil.se/guider/blogga-med-din-ipad-1.484540.html

2013-01-14 @ 13:46:51
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0