Mini jurassic park

Jag gick vilse i skogen idag, skulle ta en genväg till cafét.
Plötsligt när jag ska gå över en bäck så hoppar två mini dinosaurier fram på stigen. De var rätt så söta, men stora!! Större än en katt och större än Ove! De tittade på mig med stora ögon, visste inte om de bits eller ej men de verkade snälla. Runt omkring bäcken hoppade fler ödlor i olika storlekar omkring.
Synd att jag inte kom på att jag hade iPad med mig o kunde ta kort förrän senare..
Jag gick o gick och efter en timme kom jag fram till en tunnel vid en väg! ...som visade sig vara vägen som ligger 5 minuter från vart jag började, retligt. Ja så det blev ingen genväg genom skogen, bara en lång promenad och ytterligare en lång promenad sedan, den vanliga vägen till cafét.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då! akta dig för dom - dom kan vara farliga! du kan ju kolla vad dom heter? och sen så behöver du tydligen en gps..

2013-01-31 @ 12:10:04
Postat av: nina

ja min telefon är en $35 billigaste.. den andra "dyra fina" jag hade, slutade fungera av okänd anledning... batteriet laddar inte och jag kan inte få tag i ett nytt här eftersom de inte har den modellen i det här landet!!! så snart jag har råd blir det en telefon... med gps :)

2013-02-01 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0