en händelserik vecka!

i söndags: Eungella ett jungle berg
 
sen åkte jag till en farm långt ute i ingenstans.. nånstans för o jobba... det gick inte så bra.. tanten som ägde stället var en galen cruela de la ville som alla var rädda för. det bodde ca 30 personer som plockade zucchini, jättejobbigt jobb!!! men tanten brukade tydligen sparka folk utan anledning efter humör... och man fick inte fråga frågor, då får man sparken och om man ber om mer jobb får man jobba mindre stod det på en skylt. Hon kan minnsan få tag i ny backpackers när hon vill! jaha... jaja jag jobbade i tre dagar... den tredje dagen sa hon att jag o de två andra ny var dåliga och om vi inte gjorde bra imorn så får vi sparken.. men det var nått lurt tänkte jag för vi var tydligen inte alls dåliga för att vara nybörjare enligt de andra "slavarna"
sedan på fredag morgonen kl 7 när alla var på väg till jobb så fick ALLA sparken... för hon hade demolerat hela fältet under natten för skörden var inte bra nog. hohoho men det var en kul erfarenhet... iallafall bodde många roliga personer på stället... och eftersom jag var ny jobbade jag bara 2 timmar om dan, resten av tiden ritade jag, och det var bra inspiration.. här ritar jag i "nowhere"
 
 
sen bar det av hemmåt.. 5 timmars resa"hem" till Mackay!! vilket ävnetyr nöffe
på en buss i "astralia" nowhere is everywhere :S 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken galenpanna - haha
roligt att höra vad som händer
du får väl ta nya tag för att få visum

2012-09-08 @ 10:52:31
Postat av: Anonym

översta bilden var fin!

2012-09-08 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0