Melbourne

nu är jag i melbourne, det är jätte kallt här och känns som jag är i göteborg!! 
ska ta några bilder.. 
åkte aldrig till hästfamiljen, för de behöver inte mig förrän den 9:e november, kan inte vänta så länge, så jag ville inte betala tågbiljett ditt fram o tilbaks för o träffa dem i onödan...
jag åker till Mildura söndag kväll.
 
Ja just det, jag fick A+ i betyg på första illustration uppgiften 
 
Här är några utdrag vad läraren skrev till mig! :P
 bra jobbat med både text och illustration!
en fint och stämningsfullt skriven text med en bra variation i beskrivningarna. 
Jag gillar speciellt den här meningen: "Dalen var inte jättestor, men ända var det som om man alltid kunde hitta något nytt, som om den var oändlig på något vis." Det finns något väldigt poetiskt och personligt i den. Man kan nästan se en hel historia från att läsa den…
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

där ser du vilken talang du har! du kan verkligen skriva fint som om du kan "måla" med ord-

2012-10-27 @ 06:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0