sandstorm!!!!

igar var det 46 grader i skuggan och vinden kandes som eld.. i en ugn, sen gick jag o pratade om oknen, "vi ar sa nara oknen o jag ville aka till oknen!" sa jag hela tiden..
men vi ar ju i oknen sager nagon, -"men jag ser den ju inte ju!!!"
 da ser vi plotsligt ett oranget moln narma sig... oknen ar pa vag hit!!! skojade vi..
sen gick in i en affar ett ogoinblick o nar vo kom ut igen sa var det sandstorm!!
man kunde knappt titta o det blev grusigt i munnen och det luktade jord... sen nar vi kom hem var vi riktigt bruna och fina!! ..tills man hoppade in i duschen och oknen rann av
 
..far vara forsiktig med vad man onskar sig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

46 grader i skuggan? då kan man väl inte leva? då är man ju nästan som i en bastu!!

2012-12-01 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0