after work

  vi gick UT och åt mmmm sea food plate.. prawns calamari och baramundi mmmmmmmmm hade jag!
...och vitt vin...
 
iphone??  min engelsman ...i vanlig pose 
  
hohoho 
 
 
nu sitter jag hemma o tänkte rita ..igen 
 
..inatt drömde jag att jag had en kamera som gjorde så att alla man tog kort på fick gristrynen, så tog vi kort över allt och det var jätte kul och alla fnissade, hahaha ett flygplan fullt med människogrisar var det på ett foto!
Så hamnade jag utanför en moské där det hade någon sorts religiös mässa, det var verkligen jättefint i drömmen, och någon sjöng så fint.. iallafall så började jag ta kort där med min gris kamera och det blev de allra roligaste bästa fotona utav alla. och jag visade dem för folk o alla tyckte det var så kul! och jag skrattade lika mycket varje gång!
..men sen när jag höll på att vakna kom jag på att muslimer ogillar grisar mest av alla djur, de äter inte ens gris för gris är "smutsigt" ...och tänk om de skulle få syn på mina foton!!! de skulle ta det som värsta förolämpningen... jag blev rädd att jag lagt upp bilderna på facebook, tänk Allah och muslimpräst med gristryne!! dödsstraff liksom!!! verkligen illa!!!! jag kanske skulle bli förföljd och mordhotad
 ...pust jag vaknade och kastade mig över datorn yrvaket..och konstaterade att det var en dröm...
 
och jag köpte biljetter inatt!! till Edward sharp!!!! de kommer till australien!! ..i oktober!!! "bandet" som jag ritade om och om igen.. i min ritbok.. nu så, nu kommer jag!!! med munspelet i högsta hugg..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande dröm - men en lätt uttråkad Nina på bilden

2012-07-19 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0