solsken!! ...tills jag kom ut... :(

det var strålande sol o varmt i förrgår... jag var ute o gick en liten promenad ..utan solskydsfaktor.. för jag skulle bara gå i 5-10minuter, men på kvällen var jag röd o man såg ett streck efter vart väskan hängt!! det gör vi inte om...
I går strålade solen igen o jag tänkte mig en sol-dag vid lagonen!! ..inte!! självklart när jag kom framså ösregnade det!!  jaja jag stannade ändå o badade gladeligen i ösregnet! ...det fanns ju tillomed en rutchkana!!! :)
sen satt ja under ett tack o ritade...
NU är det sol o jag ska dit igen!! i tid hoppas jag!!! o med solskydd...!!!!
lagon i mackay

Kommentarer
Postat av: mamma

aj aj du får akta dig för solen! det ser fantastiskt ut i lagunen

2012-03-01 @ 20:35:56
Postat av: nina

o den e gratis!

2012-03-02 @ 02:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0