Olika djur!

Jag var i botaniska trädgården... där stötte jag på:
FLYGANDE RÄVAR!!!  här hänger det.. jag som trodde de var nån konstig frukt som dinglade i träden
sen en mycket underlig men vanlig fågel, typ beter sig som en europeisk "duva" rotar i soperna här med sin långa näbb lyckas han sticka hål på påsen!!
Sisst men inte minst!! den äkta australiensiska Ove-typen!!
I Samantas trädgård kommer de fram så fort man går ut på altanen o fräckt sitter de o
tassar en på benen o tigger tllls den får nått, då roffar de runt hela fingret
den här förföljde mig sen förjag var ju så snäll o gav han en frukt!!! så vi blev "bästisar"
roffar åt sig hela fingret!!! krafs krafs sa OVE

Kommentarer
Postat av: mamma

min lilla gosse är tusen gånger sötare!! men den där va ju lite charmig - så du har fått dig "hund"? haha! vad kallas "rasen"?

2012-02-23 @ 06:35:43
Postat av: Nasse

HAHAHA! Riktiga Ovetyper!!!! Du kommer Inte undan!!;)

2012-02-23 @ 08:26:41
Postat av: Nasse

Och vilken bild den 3e!!!!! Tagen på bargärning!!!

2012-02-23 @ 08:27:26
Postat av: nasse

tror bestämt att det där är en Pungråtta mamma!!! Alltså inte en hund.....

2012-02-23 @ 22:29:39
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha - pungråttan "heidi"?? maybe?

2012-02-23 @ 23:29:09
Postat av: nina

ahaha bloggbråk o spydiga kommentarer

2012-02-25 @ 04:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0