Pitti fashion week 2011


jobb jobb jobb var det!!



jag satt i ett stand o sålde tidningar för svenska fashion & interior design magqazinet Plaza
på kvällen ett annat pr-jobb + gå runt en kväll i gargas kläder igen... inne i restaurangen

Inte det vackraste foton... hon till vänster är Martina, tjejen som syr kläderna




ps. min arm ser stark ut!!






den här veckan har jag lärt mig 2 saker

1 säga NEJ till fräcka folk, -sånna som utan att man märker det får en att känna sig skyldig om man inte gör som de vill.. (tex en av dem tjejen på fotot :-P)

2. sova på kommando!!

Kommentarer
Postat av: mamma

1. "Skinn på näsan" heter det

2. Det vill jag också kunna - din pappa kan ju

2011-01-15 @ 22:49:01
Postat av: Sofia

hihi du lykades med armen,kom ihåg att försökte hålla dom ifrån kroppen för att se mer slanka ut , det här va en ny variant

2011-01-29 @ 20:14:31
Postat av: Internetallergikern

Ja vänta, starka-armar-tjejen-tavlan som du målade i mitt kök, som Jagath gillade!

2011-02-11 @ 22:47:11
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Internetallergikern

Ja vänta, starka-armar-tjejen-tavlan som du målade i mitt kök, som Jagath gillade!

2011-02-11 @ 22:48:09
URL: http://dethararjujag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0