idag stod jag på huvet

..utan o luta mig mot en vägg


Kommentarer
Postat av: mamma

det va fantastiskt - det skulle jag också vilja kunna

2011-02-08 @ 22:51:27
Postat av: ensamvintantsökervänneriandragalaxersomärsammasomdenhärändå

Du, jag har funderat funderat,, varför skriver/ringer/mailar/messar jag inte till Nina längre....? Hmmm,, olika liv...? både ja och nej,, men jag kom på!

Mest för att det vi brukade göra, typ hitta symbolik, sammanhang, sammanträffanden mm det har jag hoppat över. Jag hoppade så långt så att jag kom till det slutgiltiga att INget är vad vi tror oss veta att det är.. Och punkt.

Det är nästan så att det är sorgligt att förstå detta med parallella universum,, det blev så stort att det nästan blev naket och kallt.. Hmmm,, Hur tänker du nuförtiden??

Jag behöver nog resonera mej ut ur det slutgiltiga... Med hjälp av dej kanske!?

2011-02-11 @ 22:59:47
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Nina

vi är en tvål.... eller en såpbubbla en luft bubbla och en sten och en blomma.. ingenting och allt

2011-02-13 @ 12:59:04
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0