troll!

nu är jag hemma igen... sedan nasse åkte, min mobil har varit utan batteri...
vi har klättrat över en hög mur o suttit på en fin äng i soluppgången, sen gick vi till dominic o sov lite, sen var vi i en annan stad för Liam skulle köpa skor... sen köpte vi mer vin av hamburgertanten
dominic kom in på ett uteställe men jag o Liam blev utslängda för vi gick in bakvägen, då bestämde vi oss för o klättra upp i den högsta lyftkranen i hela florens, o det gjore vi! den var högre än domen och alla andra höga byggnader o torn!!
så synd bara att min mobil var utan batteri och liams telefon inte kan ta kort! hade varit fint med några foton!! vi ringde dominic jättemånga gånger så hon skulle komma ut o se oss! de var nästan som eiffeltornet!! så fanns det en damm under som en liten sjö o då kastade vi mynt o önskad.. typ önske mynt som man gör i en brunn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0