bra eller dåligt?

Nöffe är nog singel..

lite ledsamt förstås...

men inga fler idiotiska regler, hahaha jag kan göra vad jag vill!! tex gå till gargas, ha kul utan ångest, klättra upp i en till lyftkran och åka vart jag vill (när man har råd... ) osv osv 

ena stunden är jag så lycklig o lugn o harmonisk som jag inte varit nån gång, så mycket fin energi runt omkring mig, som om jag vaknat!
nästa stund kommer det gråt... för det är ledsamt o tänka tillbaka, men Michele kommer aldrig nånsin kunna se hela mig eller förstå min värld. För honom slösar jag bort min tid när jag håller på med min konst osv

så allting är så som det ska... ibland är det jobbigt, men det var mitt omedvetna val... jag har inte varit "hemma" sedan nasse kom hit, för jag vill inte, för det är så tråkigt, bara endag till, en dag till o en dag till... blev tillslut flera veckor....



Kommentarer
Postat av: mamma

det var tråkigt - vem ska nu hjälpa Nöffe att hålla klövarna på jorden

2010-05-24 @ 11:17:15
Postat av: nasse

nog? vad säger apan? Det var visst nöffe som kom på något under vårt samtal...

2010-05-24 @ 17:23:55
Postat av: Nöff

va?

ja nu är vi inte singel längre för tillfället

2010-05-24 @ 19:56:40
Postat av: Norge Snyltaren

hmmm singel, inte singel, vad är det som "du" känner att du vill om du räknar bort vad han vill?

2010-06-03 @ 00:42:29
Postat av: Nina

jag känner att jag vill ha kul! o vara glad..

vad han vill spelar inte så stor roll.. han vill bara att jag ska vara vanlig o tråkig

2010-06-10 @ 19:31:11
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0