somliga går med trasiga skor gudfadern blundar o sover sött

vem bryr sig om hur dagarna går de vandrar som de vill  medborgare om 100 år har någon annan tagit din stol vem bryr sig om hur nätterna går jag bryr mig inte ett spår
och djävuen som i helvetet bor får sig ett gott skratt då hahahahah
NINA vill bara ha sitt ansikte kvar dolt i en tavlas hår... och jag går med trGa skor vissel wvissel i traaasiga sko
pengarna råkade glömmas i graven och tiden gick så fort att pengen var inte viktig mer sedan, så var det du upplevde
pssss kisse miss mirren min Delfi sa det samma hon e snart en gammal tant ju! men det är inte jag , inte än, fast smarta mirrar hittar vi överallt ju även i ttrasiga spår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0