mamma! hihi

nu har jag drömt  många olika drömmar att mamma är här,  de första var att hon råkade komma med i jonathans ficka! och så skulle hon hem direkt till hundarna , sen så var mamma här iflorens i en annan dröm igen o jag var jätte glad, och så en gån till och en gång till... allting den här vintern- våren... det sissta var att mamma skjutsade heidi hit med bilen heheh ja då fick vi passa på o gå till "volpe e uva"  med det goda vinet och osten, innan hon åkte igen,
varför drömmer jag så?? en gång i veckan typ.. jag tror mamma måste övervinna sin flygrädsla o komma hit :P

måla målaa godnatt 60x80cm han inte bli klar i natt... haha vad är det här för konstigt kladd...en skiss av nått smärtsamt kanske


Kommentarer
Postat av: nasse

instämmer helt! :)

2010-03-29 @ 15:12:02
Postat av: mamma

aj aj inte jag!

2010-03-29 @ 22:59:13
Postat av: Anonym

jooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! just du!!

2010-03-30 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0