en krullig lyftkran

jag hade en mardröm om att man var tvungen att klättra upp för en lyftkran från vårat hus (mammas opappas) till at komma till ödenäs...
sen var det blåsigt och jag var tvungen att gå till ödenäs o lyftkranen var byggd så den vek sig för vinden och den var plötsligt krullig typ spiralaktig.. och vinden tog tag o jag var trött i benen.. såi efter 100 trapsteg ... doppaddes jag i ömern som var et äckligt grönt hav o ja var så rädd och arg ... rädd för det gröna havsvattnet och arg för vinden som böjde den krulliga lyftkranen och inte lät mig gå dit jag tänkte...

Kommentarer
Postat av: nasse

Vart har det billiga sista minuten priset på ryanair försvunnit? finns ju inga billiga biljetter längre inte ens om man skulle välja flyg samma dag? :S för det kan väl inte helt bero på askan?

2010-06-09 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0