puhuu buu

mina klövar värker sa nöff...
vilket tråkit jobb! stå o säga goddag och le i 8 timmar... man kan inte ens dagdrömma mattetal eller meditera för o fördriva tiden... för man måste ju va beredd att säga goddag rätt som det är. Så ska man se fin ut, så det gäller att fixa till sig ordentligt på morgonen... BLÄ!
pluss att man på kvällarna lyckats smita in på flera modefester... hehe... väldigt lite sömn...
imorgon är det sista dan ..pust

nöff är trött på alla "viktiga" mode-egon som går runt med näsan i vädret och låtsas o tror dom är bäst o häftigast klädda inne på mässan... alla försöker de sticka ut så mycket som möjligt, överträffa den andra så folk tittar bara på just dom... men det blir typ ingen som tittar på ingen för de är alla så uptagna av sig själv så de ser inte de andra ...osv osv 
..typ som tjejen jag såg idag, med en svart och en röd stövel... yey vilken "annorlunda" idé... den kom jag också på när jag var 3... guud vad hon måste varit kreativ... he he  näsan i vädret hade hon iallafall

var o en tycker verkligen att de är mycket viktigare och speciellare än alla andra där... vilken soppa!! vem vinner

"välj en stil, så blir du den" jag tror de försöker rymma ifrån sig själva... bevisa världen att de är vad de inte är och mycket bättre och personligare än alla andra... kan det bli mer opersonligt och ytligt än så hehehe


mycket viktigt folk! hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0