sömdrubbeldull nu har så sömnen tagit över här är mina skulpturer

min skulptur måleri mannekäng...
jag har lyckats måla dunderkarlsson o blomkvist!!

för det var jag som kastade upp dom på garderoben ..om ni kommer ihåg..

Blomqvist med ett 70-tals paraply som huvud och 70-tals-askfat som täcker armhålorna




sen kom den där  som redan hade ett huvud DUNDERKARLSSON men jag fick måla till så hon har ögon, som tittar på oss

DUNDERKARLSSON han med hatten                     med en clementin

Dunderkarlsson är halvt röd


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag vill också göra skyltdocke-konst! Mpste nog kika ner i teaternsförråd och se om det finns något användbart.



...bara dom inte blir så där läskiga som när Pheobe i vänner gör sin häng-ut-ur-tavlan-dock-konst.

2010-02-25 @ 16:45:01
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: nöff

oj shit var det de jag gjorde nu?

2010-02-27 @ 06:03:49
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0