fy vad ful hon var.. men så här ska DET BLI

kvinnan som ville hoppa ur sin målarduk, ... kvinnan som hoppar ur sin ram, det jag ville måla till "dont cry for me argentina"
dom där damerna som kämpade för o komma ur sin fyrkantiga, ja nu ska min manekäng klistras fast för o försöka komma ur en guldram! inte exakt såhär men nästan...


men neeeej vaddå vänner o phoebe?? jag har inte sett dem men nånting säger att jag satte pricken över iiiiet här...

sen är grejen att hela florens plötsligt börjat måla mannekänger efter det här.. bara för jäkla Gubben Garga var här o ska härmas o prata till alla jämt jaja, jag får väl gå över till nått annat då, gubben är inte inbjuden mer o kika här !!!... men alfio tror att de inte lyckas... för de har inga egna ideer, men vaddå  vad är en idee sedan??? jag får göra en bajsgrop som jag säljer så gör dom det med ... sen så får vi se... HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0