att vara eller att inte vara...

nöff på fest... hon hittar såklart döden direkt, för nöff är livet eller?  nee det fans ingen roligare att prata med så!
men han svävar eller hur? vad det ser ut, jag höll han i handen ju!

vi är dagens outfit! hihi

Ika o Åke har en konversation i rutan.
min mobil har två klockor en här och en som jag fick välja själv, och jag kom på att Buenos Aires var perfekt för mig, nu skulle klockan vart  tolv o man går o lägger sig o jag skulle vaknat med morgonstund har guld imund... kanske  där hade jag varit normal... enligt klockan åtminstone.. nöff är helt enkelt 4 timmar efterbliven o vill åka till argentina
dont cry for me argentina...!!!  the truth is , I never left you.. not trough my wild days.... I had to let it happen, I had to change
Don't cry for me Argentinaan
so dont cry for me... inte jag asså! utan sången sa så..
Men mej kan ni gråta för tills kinderna blöder... stackars nöff... modig men skrapar sina fina klövar på sin snåriga väg, så gråt... O HEJA PÅ

Kommentarer
Postat av: mamma

och jag väntar på flera städer--

2010-02-05 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0