fönstret och picasso

men jag tycker det är kul!! min tavla, logon "interno sveva" hänger i skyltfönstret bredvid en dräkt som målades av picasso på 40-talet!
woho jag är i samma skyltfönster som picasso... och jag har utställning på samma ställe där det ställs ut en picasso!

.. en gång förlänge sen höll jag i  en picasso skulptur, o kände en energi av ett liv som jag aldrig trodde var möjligt, en dröm... ett liv utan gränser o bekymmer.. inte för att man är rik, men för att man är fri ändå, o himlen var så blå!

jag önskade så att jag kunde få leva så.. o nu jag gör ju det ..
o så knöts halva påsen lite extra när jag kom så nära...
en grej som jag gjort, är alldeles bredvid.. i ett viktigt skyltfönster! '

här är dräkten:



Här ser man lite av min logo tavla till vänster.. men fönstret blänker så! där är ju jag med o massa hus!



visst är den fin? !!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

VILKEN GREJ!

2010-04-23 @ 10:43:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0