imorn , men idag har jag utställning

ja NU! 30:E utställning ja glömde säga innan hhu hu


så en konstig kashmir...
igår såg jag en dokumentär om jesus i indien...
enligt de högsta hinduiska ledarna typ "påven" i indien var jesus i indien i nästan 18 år
från att han var 12 till 30år.  o lärde sig hinduernas budskap om kärlek o respekt m.m
i bibeln finns inte jesus mellan 12 o 30... o katoliker blir arga när de påstår jesus var i indien
tydligen finns det dokument att han var i kashmir väldigt länge, "issa" eller "krishna" kallades han ...kristus? hare hare krishna ...interessant!!
idag råkade jag köpa ett kashmir inpackning tilll mitt hår
sedan sa hon i galleriet efter vi hängt upp mina tavlor... ooo vilken energi det kännns som kashmir o  fin energi så snällt starkt o tryggt! kan inte de här hänga kvar länge!!
3 kashmir på 10 timmar jesus, ett shampoo och mina  tavlor som var..
kanske tavlorna har lite indisk energi att förmedla 

ps jag tror jesus var i indien, om inte... se vad gjorde gandhi... samma sak som jesus men i modern tid

Kommentarer
Postat av: mamma

jaha en utställning! det var värst - det får vi inte veta om för nu. vad heter utställningslokalen? och utställaren?

2010-04-30 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0