varulvar

förresten jag drömde om varulvar i natt .. och det var en hel film... så detaljerad ..sen vaknade jag en gång men somnade om... och fortsatte drömma i samma dröm FY!
En ödslig gård...  vanliga människor något vargmänniskodjur som strök omkring i krokarna o anföll en mann... jag såg allt som på en film, en hund tittade på och blev dödad... sen var jag i en röd masta och körde därifrån jätterädd, sen var jag tillbaks.
De som hade smittan var vanliga människor som hade blivit bitna eller rivna, sen blev de halvgalna och konstiga.. ville men kunde inte kontrolera sina varulvsutbrott... typ som rabies!
sen mötte jag en av dem och han rev ett barn i handen och jag var plötsligt barnet... sen var jag inte barnet längre utan såg allt utifrån och hon rev ett annat barn och de två barnen började slå sönder allt porlin i huset...
tillslut vaknade jag igen för jag drömde att jag ringde från det hemska stället jag var o berättade för mamma att alla var varulvar, men hon trodde inte på mig, då sa jag till henne "jag tror det här är en dröm så..."  då förstod jag att det var en dröm och han inte ens säga hejdå innan jag lyckades skynda mig att vakna
kunde skrivit ner hela historien skulle blivit en hel rysare på 300 sidor... men jag ville inte.. huu vad hemskt, skulle fastna i den skräcken! o drömma att jag var där varje natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0