påskön!...jag vill åka till påskön ...och jag längtar efter att få måla ett monster!!!!!!!!!!

gubbar på rad....


påskögubbe som inkahuvet och gud i profil... en gammal tavla, men jag såg en dokumentär idag! that made sense... öööö påskön is not that nice but interessting gubbkultur! ... modern skyddar sin son från att bli en av dem...


Alfio var arg igår på mig utan anledning! gubbskit!!! fast han menar inget illa... det var ett himla gubbgäng, de klarar inte av o ta att en tjej är starkare än gubbarna här i detta antika land... Italien...  heja Pippi långstrump!
imorgon kommer alla de monster jag hållit undan för ett halvår fram hiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii ett antal tavlor

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Fram med monstren!



Ja! Jag vill hemskt gärna träffa dig när du kommer hem.



Påskön är en fascinerande plats - finns många sådana som man borde åka till. När jag var yngre hade jag en hel bok om påsköns historia. Den borde finnas hemma hos föräldrarna.

2009-10-07 @ 08:24:49
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0