oooo min facebook blev hackad idag!!

ja min facebook blev hackad av nått himla bantningsföretag, som skickade meddelanden till alla från mig om att de borde banta!! tänk jag blev anmäld av folk om att vara stötande! och har två vänner mindre.... vet inte vilka det kan va.. men antagligen nån som tagit åt sig....
först grät jag sen skrattade jag ... vissa utav meddelandena var så fruktansvärt töntiga, att förhoppningsvis förstår folk att det inte var jag... hehe allvarligt! vilket elakt virus, och så ska just jag ska bli drabbad!!

Kommentarer
Postat av: ariyanarya

jag vill hjlp

2011-01-01 @ 13:47:53
Postat av: ariyanarya

jag vill jälp

2011-01-01 @ 13:50:42
Postat av: ariyanarya

jag vill jälp att min facebook bli aktiv igen

Postat av: Anonym

hor många gonger ska skika

2011-01-01 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0