lite fula bilder...från utställningen hittade jag på facebook!

En liten vag uppfattning av hur det såg ut? någon har lagt upp bilder på facebook... jag får gå dit o ta egna bilder...
det här är första kvällen!

NINA EN NOIR

sittrummet här har jag 6 tavlor, 1 mellan varje lampa...






Hehe över buffén hänger den här... (åpna fiorentinare)

buffé


Nästa sal... DJ

Carmel & jag (Carmel organiserade utställningen)








En jättedrink med 12 sugrör tilll mitt bord (jag är till höger, mitt hår skymtar fram)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kul att se fragment av din utställning. Ser snyggt ut! Vad är det för typ av lokal, restaurang, nattklubb?

2009-10-29 @ 17:31:10
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Utansnopptanten

Hihi påminner mej om mina jättesugrör vi hade i ölen när vi åkte bil med Andrea o Ilze på väg till Cascine en gång. Jag ville komma på utställningen men Skit F kom hem seent o då va jag tröött tlööött. Skit också. Här är det kallt, men jag har en iPhone nu hohohoho!

2009-11-03 @ 00:00:36
URL: http://dethararjujag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0