fattas bara att folk börjar hacka folks bloggar...

kan man polis anmäla sånthär? om en site hackar min facebook? hmmmm
ska försöka! ;)
ska vi försöka o banta lite till?? näää vi fixar bort bovarna med en blue steel 44

"la vendetta" (som betyder hämd på italienska....) 70x 50cm


här skjuter vi ner lite hackers...

bang bang... and I shoot him down........

hey joe i shoot your hacker down!

hörde just att väduren var det mest maskila tecknet i zodiaken.. så hey joe i'll shoot my hacker down ;) he won't be messing around with me no more tralalalalalaaaaaa so hey vädur wher're you going with that gun in your hand... hey vädur.. I heard you shoot your hacker down ...
..njaaaa jag känner inte riktigt för att skjuta på riktigt men... HEY JOE! hacker down!

oj ... så går det när det finns internet hos alfio.... då skrivs det på morgonkvisten med ful tavla.. raddera! DEN SEN
...varför tycker jag alltid mina tavlor är fula i början??

Kommentarer
Postat av: mamma

nej, nu får du ge dig -RADDERA INTE! Och med musiken till - hur bra som helst!

2009-10-08 @ 08:49:40
Postat av: Nina

oj

jaha... med musik o allt, ja då borde man ju nästan bli regissör... =P

2009-10-08 @ 23:49:31
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0