England??

varför gillar alla från england mig så mycket? dom tycker jag e cool liksom... varenda en! alla andra tycker nog jag e lite dum i huvet så.. hihi jag borde flytta  till england o va clown! engelsk humor? eller hur? Sophias mamma ville adoptera mig, och varenda engelsk tjej jag träffar tycker jag är deras favorit wannabee-bästis... och klänger sig som bin på honung..? vad gör jag? ...flyyyr men smickrande är det ändå... London nästa! ???

NU ska jag ha 2 utställningar på samma gång! Bellini+ en annan som så klart en engelsk dam ringde upp mig och fixade, på capocaccia en "trevlig, fin" bar...
tackar och tar emot... BRA England


ha ha! bilden är borta



Kommentarer
Postat av: mamma

jaha bilden är borta! den raderades inte hoppas jag! man kan aldrig veta när det gäller dig!

2009-10-15 @ 20:49:06
Postat av: Nina

den finns... men bilden i datorn var ett spöke jämfört med tavlan... får ta en ny med micheles kamera kanske...

2009-10-16 @ 05:50:47
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0