en duk väntar på mig i sin fina ram...

ja imorgon ska jag måla den

i helgen smet jag iväg på en fest med några engelska tjejkompisar, sen sov jag över hos samantha... hysh varken michele eller alfio får veta att jag går "ut"... bedrövligt..  ja michele blir sur när jag dricker o alfio blir sur om han hör att jag går ut.. inte för jag vet vad alfio har med det att göra... han vill väl jag ska bara måla... ! men att man ska behöva smyga för folk för att ha kul nu för tiden!! ja jag skulle kunna säga sanningen, som jag gjort ett antal gånger men fått ångra mig bittert efteråt,  SÅ för att undvika OTROLIGT onödiga diskussioner så har man fått lära sig vita lögner i detta underbara land.. kulturkrock med andra ord.. snyft..
men i can have the pig and eat it to... eller ha kvar kakan o äta upp den som man säger... så är det jämt nu för tiden... som å va en tonåring som smyger för sina föräldrar liksom! så går jag ut o ut o ut, och uuuut

jävla smygarland!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ju tur du kan skriva som det är här på bloggen - de kan ju inte svenska - och vi får veta lite vad som sker. Roligt!

2009-11-24 @ 00:22:06
Postat av: Nina

ja "kul"

mm skadar inte med lite "dagboksanteckningar" av vad som verkligen var!! annars kanske man glömmer o blir hjärntvättad.. en paragraf till sverige



2009-11-24 @ 00:50:25
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: Nina

ps vad är en paragaf egentligen?

2009-11-24 @ 00:51:12
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: mamma

en paragraf = en del eller ett stycke av en lag t ex

eller ett avsnitt kan det också va. Man förstår va du menar.

2009-11-24 @ 10:14:55
Postat av: nasse

HAHAHA nöff i bur!! stoppad! och med randiga kläder!;)

2009-11-25 @ 15:44:06
Postat av: Nöff

nasse har ju också randiga kläder! ;)

fast jag är ju inte ibur, ..bara o ljuga lite vita smålögner så är man fri!

men jag tyckte inte det var särkilt medsysterligt och skratta HAHAHA åt sin grissyster! elaka nasse!!!!

skratta bäst som skrattar sist =P



2009-11-26 @ 00:30:49
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: nasse

haha nasse skrattar gott när hon kan!! det gäller att passa på... :D

2009-11-26 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0