skatten

jag hittade regnbågsskatten... tror jag
en dold pärla i ett gammalt hus... fullt med gammla saker... första rummet var "madonnornas rum" och min Akvamarin-ring "marias vatten" blinkade till..  det ligger nära tornet och inne i ett annat rum fanns en vapen-sköld, med ett torn som motiv i mitten.

I oktober har jag utställning på bellinimuseet.

Nu har jag så mycket att göra... på onsdag är det jag som står för buffén också... vad ska man hitta på då?

Det är så rent o fint i mitt rum för jag har städat! =D

Kommentarer
Postat av: Bror Marcus

Contessa Della Torre!

2009-05-09 @ 00:16:47
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Nina

men Sveva är ju det då! contessa della torre

2009-05-09 @ 03:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0