IMORGON... utställning

hu hu huu... nu sitter jag med ett glas vin... kanske det kan få mig att somna åtminstone... igår gick det ju inte så bra när jag la mig tidigt o var vaken hela natten,  så vi provar en annan metod idag... men får inte lägga mig för tidigt då vaknar jag klockan 6!!! så om jag lägger mig klockan 3 blir nog bra, för o gå upp vid 9!
jag har så mycket att göra i morn så jag måste sova i natt!! vin vin vin
kl 11 ska jag hämta mina visitkort från ett tryckeri... sen 12.30 ska vi hämta buffén från ett ställe, sen ska jag hem till Ilze som har sytt en klänning till mig, och fin-kolla passformen... sen ska jag hämta lite fler tavlor att hänga upp, för det finns mera plats såg jag...  nu när jag hängt upp tavlorna och det är typ redan 25 stycken! 
hu hu hu..... sen ska jag klä på mig klänningen och göra mig i ordning innan kl 18! uääääää

sen hoppas jag att buffén räcker och att vinet räcker(men vinet står ägaren till affären för hehe)
... och så vet jag hur det är... alla ska fråga en saker... och alla är lika viktiga... alla på en gång... o så springer jag runt som en yr höna i höga klackar o hinner inte ens dricka nått vin själv, för alla ska prata med en...

Men nu när jag skrev sådär, så kanske det inte kommer nån alls!! ha! det skulle ju vara ännu sorgliare.. eller hur?

nä ett glas vin till blir bra... annars kommer jag vrida mig i sängen med virriga tankar tills klockan är 7 på morgonen! .........UTSTÄLLNING!!!   uääääääääääääääääääääääääääää!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Önskar dig all lycka inför imorgon. Så spännande!

Hoppas du lägger ut en massa bilder sen, jag vill också se!

2009-05-13 @ 18:18:41
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: nasse

haha katastrof! nöff hinner inte dricka något vin själv innan det tar slut..;)

2009-05-15 @ 15:31:06
Postat av: nasse

haha katastrof! nöff hinner inte dricka något vin själv innan det tar slut! ;)

2009-05-15 @ 15:32:55
Postat av: försäkringstanten (som jobbar!)

ojoj det blev visst en dubblett...:P

2009-05-15 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0