whouiiiiiiiiiiiiiii

   Nu är jag glad igen!
                                                      

   pratade med läraren på skype... då löser sig allt!! t.o.m  det svåraste magknutar!!     wohoooo!!!!
det finns lite hopp för en papskalle ändå.
 Nu blev jag så klar i huvet att jag kom ihåg hur man klistrar in youtube filmer med heheh eller det kanske var synd.. om de stackars få besökare jag har... jaja... Nu slipper Sofia bli bombaderad på facebook med musik hon inte tycker om...
  
 kanske man kan äta också tillslut .. börjar kurra i magen

Kommentarer
Postat av: Jesus

NU har jag skrivit på min ickeblogg!!! ÄNTLIGEN nu ska jag sova, ska på babysim imorron med massa hurtmammor.

2009-03-13 @ 01:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0