varför har jag en grodhals haha

jag önskar jag kunde sjunga!! min röst är så ful!! men jag vet jag är korrekt i tonerna(för jag är musikalisk o totalt musik-addicted till 100% jag kan ju inte röra mig utan musiken ju...)... bara att min fula röst är bajs!! ..o jag lider!!!.... så himmla fågelbajs ... men jag kan skrika!!! och det blir väl ett rikitgt skrik då inget mjukt vackert...

hade jag fått välja min rösttyp som en fin en.. tränad från barns ben.. o utrycka känslorna i det jag har..  då.. det hade nog mest blivit en upp i bland-falsett- countryröst  när man känner förmycket .. typ...awawawawa.. lite upp o ner skidåkning på tonerna.. men nu blev det aldrig så hahhah..det hade ända bara blivit en lite dålig dolly liksom..  pipi pi p.. fjäril fjäril på väggen där.. bättre då att jag håller tyst o mina tavlor tex kan bli ett fett janis joplin vrååål.. utan ljud.. bara bild förståss!

men jag vet när jAG SJUNGER O INGEN HÖR (hmprf bättre så liksom) så bajsar jag lika mycket som när jag målar ut i rummen.. min känsla.. OCH den blir inte det jag vill nån skulle höra.. glappkontakt o systemfel på vägen..hehe. awhaha contrey falsettt i ett fågelbajs-läge!!!
men det kanske är meningen att jag inte ska ha den där fina rösten ..för då skulle ju mitt öde kanske försvinna ut i vinden direkt!

Gör jag tavlor som blir målade av den samma känslan som jag skulle sjungit ut (kanske lite mer intensivt t.o.m...) men Tavlorna finns kvar för tid efter tid.. i morgon och i övermorn... sång-skriket dog i sekunden... kanske en recorder för dem som kan!.. men... gogogo
om de blir riktigt famous so
.. not me...
men tavlor  om de bli hittade efter 1000 år ..  så det lever kvar i tiden eller världen.. känslan ....kanske
jaja jag vill sjunga teater!! vrååååååååååål!! o så lite poesi på toppen .. eller kanske hellre i botten!! wohoo!!!!!!
... jag känner så !!!!!!! o  jag skule kunna vråla ut det! men de som kan sjunga ut det...  jag beundrar dem! ...skillnad det liksom!! =(
snyft!  ..men.... aha ... bob dylan gjorde de!!  ha! han hade lite  fuling sång

man gör det man kan liksom ...den blinde leder den döve.......
o jag kraxar vidare för mig sjäv.. i   min fina musikvärld...o känsla ...hihihi ...o målar det igen.... lite finare...
musik i bild... för det är vad det är.. mina tavlor .. är min RÖST  ...som jag ville den skulle vart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0