tillbaks.. tant-mania

somnade kl 4 på eftermiddagen... o vaknade kl 9 på kvällen... 5 timmar sömn... som i natt...aaaa betyder att jag kommer vara vaken hela natten igen.. som vanligt då..
men det var intressant med lite omväxling.. förutom pluggandet var jag ute i solen o promenerade, gick o handlade.. kl 10 på morgonen.. fy vad mycket små tanter det var!! alla tanter går o handlar på morgonkvisten tydligen!!
Alla de små, små tanterna trängs med stora, stora vagnar..  slåss om att komma först i kön hehe.. italiensk små tanter alltså... nästan lite jobbigt.. man hamnade mitt i ett tant-tumult.. o visste inte riktigt var man skulle ta vägen.. bara att snällt flytta på sig... hit o dit.. en kringelikrok handels-tur.. med oväntade svängar, omvägar och avbrott... man kommer till kassan tillslut... där får man också passa sig så man inte blir omkörd eller påkörd... av stor vagn med liten förare
jag brukar annars gå till affären strax innan stängningsdax... då syns de inte till.. lite lugnare
men det var ju lustigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0