snart...

hihihi snart fyller jag år!... ja det är inte så kul o bli ett år äldre.. men jag är ju den åldern jag är ändå.. inte så stor skillnad från idag till i morgon..  men det är så kul o fylla år!! man får ju presenter o blir viktig en hel dag! ..ja jag vet inte här.. var bättre när man var liten... men ändå..
 psykologi...  ..som pavlovs hundar...
fylla år är ihopkopplat med att vara den roligaste dagen som finns! o då tror jag det fortfarande! fast det kanske inte är det längre.. men tror jag det så är det ju det.. så nu är jag jätte glad o tycker det är jättespännande och tror på riktigt att nått mystiskt kommer hända på 12-slaget....

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på födelsedan!

2009-03-25 @ 00:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0