skådespel.. å nej.. drömmarnas land, jag tror de röker förmycket..

ja förre veckan hade jag nog drukit lite förmycket o predikade för Alfio hur mycket jag ville bli skådespelare när jag var liten, o han har ju hjälpt andra väninnor bli modeller, så jag tyckte han kunde åtminstone hjälpa mig till hollywood... Och han tar det på allvar o säger.. det är klart för du är  ju  våran tids Greta Garbo, i morgon ringer jag min vän som är regissör i hollywood..
NEJ sa jag, jag är inte bra skådespelare på riktigt, jag ville bara.. men det hade ju vart kul...
-Nä säger Alfio det spelar ingen roll bara han tycker att du har "the look..."
jag trodde vi skämtade .. men nu, en vecka senare,  när jag träffade  Alfio igen sa han att han ringt sin hollywood-vän o att han kommer nästa månad från hollywood o ska kolla in om ja duger, han blev tydligen riktigt nyfiken när han hörde jag var bra på o skriva  o måla också.. en ny PR-grej...!! Nooooo=PPPP
Men sen är grejen också .. som Alfio sett mig..att så fort jag drukit ett glas vin så börjar jag skådespela direkt... o Det är ju så, framför folk som jag inte skäms inför... då är det jättekul o jag lever mig in i andra världar men... såhär..  på det där viset .. det klarar jag INTE .. nä jag hoppas fortfarande det är ett skämt... men nu .. när han tog upp det igen en vecka senare på allvar... då är det ju inte skämt.. vad ska jag ta mig till... - ja kanske dricka ett glas vin o leva... dårrå.. eller?
 NÄÄ nu får det va NOG!! HJÄÄÄLP nu får det va nog med flum!
jag som trodde det bara var flummm... nu får jag bita i snövits äpple... o ta smällen.. jag vill gömma mig i en ficka..

 om jag ändå  hade haft kunskapen---------men noooooooooooooo.................. jag tänker försvinna om den där typen ens skulle visa sig!

Annat: mindre flummigt..


igår kom det två gallerister från New York som var mycket intresserade av mina tavlor som jag har utställda på baren under Alfios hus, det är ju kul iallafal, det tror jag mer på, imorgon ska jag  träffa dem o prata om det.

Kommentarer
Postat av: mamma

...och hur gick det?

2009-03-06 @ 20:51:07
Postat av: Anonym

Det får vi se... återstår att se... ja kommer hollywood gubben existerar jag inte, men de där två galleristerna verkar väldigt intresserade..!!=D

2009-03-07 @ 02:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0