ohooho

hohooohoo! "Krull" o kompani är bortresta! Jag har köket för mig själv!!! jag tror han ska va borta en vecka =D Den andra killen är borta 2 veckor, men han är inte lika störd.. så det är sak samma!
 Michele var också bortrest men bara i 2 dar, hos sina föräldrar, för han fixar till sin lägenhet han har där.. var nog öppna spisen som han skulle fixa den här gången, jag följde inte med för jag måste plugga.. sen tar det 10 timmar eller mer att åka i bil.. =P
Han skulle kommit hem i morn egentligen men han kom hem idag, o sa inget innan, utan skulle så klart överaska! hahaha.. liksom
igår var jag hos Ilze o pluggade men det gick väl sådär bra, hon håller på att göra sin portfolio i modedesignen... o hon behövde hjälp med photoshop o hit o dit... o jag blev så inspirerad att det slutade med att jag satt o jobbade på min än sålänge fortfarande halvfärdiga portfolio med...!
Det är faktiskt en killkompis till mig ifrån spanien Jorge, som också pluggat här i florens i tre år,  som ska flytta till Stockholm, för han har fått jobb där som designer på GANT, lustigt... han har sökt jobb över allt o så hamnar han tillslut i sverige, av alla ställen!! han pratar as-kass engelska! jaja bara han ritar så! ;) bra betalt om man jämför med hur det är här!!!
Det kanske man skulle prova själv nån gång...  När man får tid o göra klart den där nedriga portfolion.......

..suck... nu får jag fortsätta med de irriterande långsamma koderna som aldrig gör som jag säger..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0