Obama som busschaffis

vaknade precis...
o jag drömdeså  låångt o konstigt.. o saker som upprepade sig.. gick cirklar liksom  ..det mest konstiga var
en liten orange minibuss, sånna som finns i centrum i Florens.
Den åkte sin rutt, fram o tillbaks.. o buss chaffisen var Barack Obama! allvarligt talat.. ja o han var tvungen att åka baklänges liksom backa hela ena vägen, den ena sträckan för vägen var enkelriktad.... o han var lite orlig o backa på folk. Jag blev också orolig, men sen tänkta jag "Nä, han ser ut o ha kontroll över situationen, lugn o sansad...han klarar der nog.."
 jag åkte runt i en bil med Michele o ibland stötte vi på han Barack i bussen ....jag minns han åkte runt plockade upp passagerare då o då o jag såg han flera gånger vid olika tillfällen åka baklänges i en rondell för att sedan komma tillbaks o kunna vända sen ...samma sak om o om igen..         
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0