Min migrän

nu har jag också målat en migrän...  på vänster sida en psykedelisk migränaura-mask.. med typiskt sick-sack mönster...men jag vet inte om jag gillar tavlan.. den ser så arg ut! jag kanske ska ta bort migränen o behålla ansiktet o göra det lite snällare?
Den var utan migrän innan o var jätte fin.. sen kom jag ihåg att jag tänkt göra en migrän-tavla o ändrade lite...då blev den plötsligt väldigt ansträngd... som när man har migrän... det är väl ingen fin känsla heller!
vill man verkligen bli påmind om den i en tavla?


Kommentarer
Postat av: Tina

I like her. Fast om du inte beskrivit att det var migrän skulle jag nog mer sett auran som drömmar, inte alls migrän. Jag tycker hon uttrycker en positiv känsla, ser inte alls det negativa. En drömmerska, för mig är det positivt.



Trevlig lördag!

2009-03-21 @ 13:30:41
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: mamma

Va så snäll - ändra inget! Den är jättefin!

2009-03-21 @ 13:47:41
Postat av: Nina

ok ok.. jag låter väl bli då =P

2009-03-21 @ 15:36:25
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: Bob

Jag känner lite Ulv i fårakläder... En äcklig mans-ulv i kvinno-fårakläder..

2009-03-24 @ 19:25:41
Postat av: Bob

Som den ska vara tycker jag. ändra INTE. den är så konstig o bra

2009-03-24 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0