ja det gjorde vi.. vi pluggade

jag pluggade ...typ som vanligt natten lång...  -om jag inte målar...
nu sitter jag själv i Ilzes bäddsoffa där jag ska sova och är som vanligt inte trött!!
men hon brukar gå upp rätt tidigt även om hon lägger sig sent så då vaknar jag väl också i tid...
 i morse vaknade jag kl halv9 på morgonen.. men jag blir ändå inte tröt nu snart ett dygn senaret!! jaja jag har gjort Javascript natten låång och hon har gjort modedesign-portfolio...
 förutom en paus vi hade vid kl03:00 o jag visade henne Caroline af ugglas på youtube...
 HAHA  Ilze fick gåshudav musiken och känslan.. hon visade fram sin noppriga arm. ...uttrycket .. av att se henne uppträda..utan att ens förstå orden.. "Vilken stark person" sa hon..och att ugglas hade så otroligt cool stil...så egen men så rätt! kanske inte en slagerlåt ... men så mycket bättre!...
 Sen visade jag vinnar bidraget  o hon sa oooh nooo this typical stupid eurvision-shit! ...   åsikt från någon som bott här i florens lika länge som jag men som kommer ifrån Riga..  
ps...hon gillade norges bidrag ännumer (som eurovision-sång dårå) =P
Carloine af ugglas är min idol! för  hon är också konstnär o pippi långstrump, precis som jag!
   penseln i högsta hugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0