I hate hash-rökare!!

i det här landet (Italien) kan de röka på hur mycket som helst... men jag blir så trött... sitter i samma rum passivt rökande kommer hem som en hjärnskadad...  jag har provat röka hasch när jag var 17 -18år.. men inget för mig.. jag dör av sömn typ.. sova är det tråkigaste i världen! I HATE HASHRÖKARE! bredvid mig! ...de sätter mig i john-blund landet......
asså handikapps stadie.. jag förstår inte vad som e så kul ... eller jag kanske bara e allergisk...men för Alfio med flera tycks bli pigga glada o ivriga =P...... blöääääääää

Kommentarer
Postat av: Hemulen

Du får prova nån annan sorts gräs. Vissa sorter gör mig sömnig med. Det kan vara ganska stor skillnad på ruset och alla typer passar inte alla typer...

2009-03-06 @ 19:41:56
Postat av: anti-hash-tanten

hahaha vem är hemulen! jag gillar ju inte gräs =P

kul råd ändå...

2009-03-07 @ 02:30:21
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemulen är lika intresserad av gräs som en datanörd är av koder... specialicerad med glasögon o krulligt hår liksom.. det är det som händer! om man blir för insnöad på en o samma sak!!!

2009-03-07 @ 05:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0