ångest?

Nu är det väl läggdags... nu måste man ju gå o lägga sig kl är snart halv 7 på morgonen..
REDAN!!?
jag vill inte gå o lägga mig! jag är inte trött!!
Det måste vara nått konstigt fel i min hjärna... varje gång jag ska lägga mig får jag ångest o blir deprimerad!
... vill liksom inte att det ska ta slut... inte det att jag har speciellt kul för tillfället.. men... jag vill inte...
hatar att sova! o att gå o lägga sig! jag vill inte stänga av!
jag kanske ska försöka va vaken tills jag stupar! nu när "Krull" & Co inte e här i lägenheten o tar plats?
hmmm... Michele blir sur.. he han gick o la sig kl 10 igår kväll så vad spelar det för roll??  om jag lägger mig nu... eller väntar tills nästa kväll o kommer in "normal" sovrytm kanske(förhoppningsvis)?

jag önskar man slapp sova!! eller bara att man behövde sova nån gång ibland, typ 1 gång i veckan! FY vad det är tråkigt o sova! värre än o va död!!! nästan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0