skulptur-tavle-skit! , jag e fri...

här e den då! tavlan som är lika stor som jag! och den är säkert inte helt klar.. lite ljuskluttar här o där...
mobilkamre-skit-banan-bajskorv!  tänkte först jag kunde klistra ihop två bilder här men det gick inte korvskit!
jag vill ha den nya iphonen!! bajskorvskamereskit!! allt blir platt o fult! äsch får ta med mig micheles kamera nästa gång.. den ät åtminstone normal


150cmx70cm eller 80cm Freedom och  Don't cry for me argentina (utan madonnas tråkiga plattröst) orkester musiken whatever nånting(sahra brightman var bättre... fast madonna är en person ändå! som människa, för hon lyckades komma dit hon ville från noll, noll noll utan nånting på vilja på vilja vilja...och hon är kvar... dessa lejon, vilken energi!)

förvriden och mörka färger... helt gulplatt liksom... så är den ju inte...


mer normal men för nära... den bättre bilden... fast lite för-vit


I had to let it happen, I had to change
Could'nt stay all my life down at heel
Looking out of the window, staying out of the sun
So I chose freedom
Running around trying ev'rything new
But nothing impressed me at all
I never expected it to

don't cry for me Argentina
The truth is I never left you
All through my wild days my mad existence












suddelisudd


suddigt också!! inte min melodi

här är Henriette nr2 igen
min  ängel-ande som vakar över mig.. med mindre tavlor funkar kameran lite bättre.. men även här stjärt-skrutt!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skulturtavlan är som Monolitten - kroppar som klättrar! Fantastisk! Du är för kritisk mot dig själv, du har utvecklat en ovanlig teknik - har aldrig sätt sånt förut!

2009-06-19 @ 10:17:38
Postat av: Nina

men jag är ju kritisk mot min skitmobil-kamera

2009-06-19 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0