mamma är tillbaks... kanske?

mamma har varit i norge hos morfar och jag har varit utan internet mer eller mindre... vilket perfekt sammanträffande... men nu när hon kanske är tillbaks.. öö ..måste jag lägga upp lite tavleskit igen och lite liv... så kom jag på att om inte hon funnits hade nog den här bloggen varit rätt så dööööööööd för längesen..

en tavla i evita och afrikavärmeperioden som jag tänkte måla över... förstöra... Men Alfio stoppade mig "Men nina du har gjort en modern futurist-tavla utan att du visste om det... den är perfekt!" jaja jaha... då får den väl bli visad då... jag är ju trots allt  i futuristlandet italien



han säger kanske "Don't go" 70x50cm


SÅ dog Evita... när åskan kom... min 10 tavlor på en vecka-evita-period... och hon har samma färg med som det regnet hade-... som tog bort afrikavärmen..
 och jag har varit död på målarfronten och alltingfronten en vecka... fortfarande trött (och så plötsligt dog även Michael Jackson sen bara sådär i samma veva.. tjat tjat om och om igen om han igen liksom som om det inte var nog på expressen...)


"Death of evita" ... the great summer rain 2009   70x50cm

Kommentarer
Postat av: mamma

tur att Alfio finns annars hade kanske fler fantastiska tavlor förlorats

Och ja, nu är jag hemma i civilisationen igen

2009-06-30 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0