en pusselbit

idag fick alfio ett samtal... det var en gammal vän, Claudio..  han var i Florens på jobb-besök för en dag med sin fru för de sammarbetar med Ferragamo.
Det var Claudio som fixat allt för Alfio i dominikanska republiken när han bodde där i 12 år. De är väldigt rika och tycker om Alfios konst...
jag blev personligen inbjuden av Claudio och hans fru till dominikanska republiken att ha utställning tillsammans med Alfio tyckte de... efter att ha sett några av mina tavlor! Frun speciellt var överförtjust... i de senaste gula tavlorna
De har gjort massa utställningar för Alfio förut.
jag tänkte att i november blir bra... för i oktober har jag en viktig utställning här i Florens, så i november åker vi! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0