så snälla SNÄLLA SKOLA!!

Så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA....
snälla snälla koder... jag ber...
låt mig inte sitta.. sitta här så ensam med er...
 jag behöver ju mer...
så lyssna snälla snälla
snälla snälla skola , vet det e lågt att be... 
men jag skiter i de...
vad har jag gjort för fel...
för att inte förstå,
ja, för det e väl så..
men jag vet o JA, o ja  jag vet... o jag vet jag kommer GE
o jag kommer kunna koda, o  jag kommer kunna SE!!
....aaaaallt de där ni DOLT för mig........I EN annan STUDENT!!

he!
lite omskrivet Snälla...  tänk musiken så passar det in.. annars skulle jag skrivit min egen dikt!
undanflykt från javascripten jag borde fortsätta med för tillfället... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0