shampoo?

Ja jag lämnade mitt shampoo o  min hårinpackning i sverige... för jag tänkte då kan jag ha de när jag kommer tillbaks o så slipper jag extra vikt, men nu e det så at jag inte lyckats köpa något nytt än, jag ska ha en speciell sort, hade lite annat gammalt shampoo här som ocks¨e slut nu...
SÅ nu fick jag erbjudande av Michele att låna hans shampoo.. hehehe.. Anti-håravfalls-shampoo från apoteket.. kan det va bra??  kanske jag kommer ut aldeles lurvig ur duschen....  Eller kanske blir mitt hår mera som "Kill-hår" efter, liksom... lite annan struktur på det eller nåt...  ja mitt vanliga shampoo har medel i det som ändrar på mitt hår så det blir mjukt o fint osv så varför inte liksom.. ? vi får se...
 Nu ska jag duscha!
=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0