glasögon = datanörd... eller dataförbud

asså mina ögon börja gå i kors framför skärmen, o det blir liksom 3D effekt o vissa bokstäver hoppar fram andra hoppar bak som om ögonen inte lyckas kontrollera avståndet rätt, det kan väl inte va bra?
o det tar ett tag innan jag lyckas skärpa till synen o få tillbaks den i normal läge igen, o då måste jag verkligen anstränga mig för o få till det.  Jag vill inte få glasögon pga nån himla dataskärm! är det därför alla datanördar har glasögon o krulligt hår?
Eller kanske är det början till el-allergi jipiii så slipper jag bli datanörd...
glasögon o krulligt hår


Kommentarer
Postat av: Anonym

nördar är också människor!

2009-02-24 @ 22:18:40
Postat av: Nina

ja vet jag e ju en!!

2009-02-24 @ 22:23:49
Postat av: mamma

finns en blogg http://rbengtsson.se/. han läser webbprogrammet kalmar som du. du kan kanske fråga honom - han har kommit längre än dig

2009-02-25 @ 00:43:36
Postat av: nina

fy vilken missnöjd mamma jag har, hon skulle sätta sig o prova på det här själv! jag har kommit verkligen så långt jag kunnat o verkligen gett ALLT!!!

DET är svårt om man inte har någon tidigare kunskap i ämnet! koder hit o ditmatte + språk, sen när man väl lärt sig språket så! då går det nog!

2009-02-25 @ 01:22:17
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: mamma

Missnöjd?? vaddå?? du vet jag sku aldrig klarat av det här!! du är ju jätteduktig tycker jag!

2009-02-25 @ 10:09:49
Postat av: Ukrainaköket

Krull är också en människa!

2009-02-25 @ 23:38:59
Postat av: nina

hahahaha just det Krull ja tänkte på det med!!! när någon("typ mamma kanske") påpekade att nördar också e människor! Där har vi han ju, Ior-människan Krull med ali-rumpa o råttfärgat krulligt hår som klagar på allt o sjunker genom jorden med sina besvär... och färgar av sig med sin negativa energi i mitt så Krull-inspirerade Ukraina-kök!!!

2009-02-25 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0