Big bang pig!

jag tror de förvred mitt huvud när jag öppnade mig som konstnär, först Giuliano som förespråkade den totala friheten utan gränser, kasta ut färgen o själen bara, sedan kom Alfio som samlade det o förespråkarde att jag ska koncentrera all den där  energin, känslan , styrkan jag har innom mig i ETT enda penseldrag istället för o kasta ut det sådär hej vilt... så blir det koncentrerat o starkt, men ändå helt med hjärtat, vinden o ...friheten... o då ...så blev tavlorna bättre..
..men så kom en skola som försökte göra ännu mer balans o ta mig ned på jorden färdig o fri ..men med lite pli!
en värdslig balans... fast kanske det är därför det är så svårt nu för jag lärt mig motsattsen här o levt efter den, växt upp i den på sätt o vis ..som en explosion en "bigbang-girl" i vinden... det är svårt, men NU sitter jag ju här vid datorn natt o dag!! kanske inte hjärnan förståt att jag inte är fri längre? eller kanske kommer min livs-karma iafatt, har alltid haft lätt med allt så nu förtjänar jag o ha det SVÅRT! men det är ju inte det egentligen, vad har hänt med nöff?
nöff jag var ju bra på sånt här förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0