va e det här? ...min störda mobil slukade de bästa, vilket mat-vrak!!

kutchi hodahj hee?(i mitt öra för jag hade ipodeen där)
70cmx50cm "soul,mind,body"


det finns 3 olika kroppar med samma huvud. fashion flashion, roccocoo och yoga haha vem hittar vad? + en 4:e = ko ben +svans usch... det där får det göras nåt åt ... om jag ändå hade en vanlig kamera ...suck... VADDÅ KO?
... det är nog en indisk sång... .. hajjbljada da hi ah hi.. di hendki benki da hi a chi.. lallalala johhny hhee ha hajj i buddi nad di johhni dub´ddnijadh hi.. oooooooohh lallala (jag lyssnade på en då)

nu har jag fixat lite färgen i photo shop... men nä... suck



Kommentarer
Postat av: Nöff

såklart klövar o kosvans! kossan är helig i indien... så går det när man lyssnar på sånt..

2009-12-04 @ 08:01:34
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0